Archives for 1/11/2007

ΕΡΗΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΚΥΠΡΟΣ!

On: 30.11.07

Αντιληπτές γίνονται, και στη Μεγαλόνησο, οι επιπτώσεις από τις κλιματικές αλλαγές. Όπως επισημάνθηκε σε ημερίδα που οργάνωσε η υπηρεσία Περιβάλλοντος του κυπριακού υπουργείου Γεωργίας, η θερμοκρασία ανεβαίνει κατά ένα βαθμό κάθε χρόνο, ενώ την ίδια στιγμή οι βροχοπτώσεις μειώνονται κατά ένα χιλιοστό. Ο υπουργός Γεωργίας, Φώτης Φωτίου, δήλωσε ότι παρατηρείται επίσης παρατεταμένη ολιγομβρία, που συνεχίζεται για τέσσερα χρόνια, με αποτέλεσμα τα αποθέματα νερού στα φράγματα να αρκούν μόνο για λίγους μήνες. Όπως ανέφερε, όταν σχεδιάστηκαν τα μεγάλα φράγματα στην Κύπρο στη δεκαετία του 1970, υπήρχε πρόβλεψη για ροή 170 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων νερού. Όμως, το 2005 η ροή έφθανε μόλις τα 90 εκατομμύρια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:http://www.skai.gr/master_avod.php?id=66513


Υ.Γ.Το άρθρο είναι από το skai.gr

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ από Α.Π.Ε.

On: 26.11.07

Για άλλη μία φορά έκανα την βόλτα μου στον χαώδη κόσμο του ίντερνετ, με οδηγό τις δημοφιλέστερες search engines…Οπότε κάποια στιγμή έφτασα εδώ .Πρόκειται για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτροπαραγωγών από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΕΣΗΑΠΕ), που ιδρύθηκε το Μάρτιο του 1997. Εταίροι-μέλη του ΕΣΗΑΠΕ είναι, σύμφωνα με το καταστατικό του, νομικά πρόσωπα με έδρα μέσα στην ελληνική επικράτεια, των οποίων ο σκοπός συναρτάται με την κατασκευή μονάδων παραγωγής και εκμετάλλευσης αιολικής ενέργειας, καθώς και άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, και τα οποία έχουν προβεί σε ανάλογες επενδύσεις, ή έχουν λάβει τις κατά νόμο άδειες για μία τουλάχιστον συναφή επένδυση, ή βρίσκονται στη διαδικασία έκδοσης των κατά νόμο απαιτούμενων αδειών. Σήμερα αριθμεί πάνω από 60 εταιρίες-μέλη. Σκοποί του είναι:
α) Η προώθηση της αιολικής ενέργειας και των άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθώς και της συναφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας των εταιρειών-μελών του.
β) Η μελέτη ζητημάτων που ενδιαφέρουν τις εταιρείες-μέλη του.
γ) Η προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων των εταιρειών-μελών του και η αλληλεγγύη μεταξύ τους
δ) Ο συντονισμός δράσης των εταιρειών-μελών του για την επίτευξη των κοινών στόχων τους και η αρμονική συνεργασία και αλληλοϋποστήριξή μεταξύ τους.

Εννοείται πως μιλάμε για κάποιους επιχειρηματίες, οι οποίοι προσπαθούν να αποκομίσουν κέρδη από την προσπάθειά τους αυτή, αλλά σίγουρα βοηθούν σε κάτι πολύ σημαντικό!Στην μείωση των εκπομπών CO2, από την καύση λιγνίτη ή λιθάνθρακα και στην όσο λιγότερο γίνεται υποβάθμιση του περιβάλλοντος, αλλά μιλάμε για μία σχετικά μικρή και όχι γενικευμένη προσπάθεια…Την ίδια ώρα, μην ξεχνάμε πως η ΔΕΗ προσπαθεί να δημιουργήσει καινούργιες εγκαταστάσεις παραγωγής ηλεκτρισμού από λιθάνθρακα (http://perivallonsos.blogspot.com/2007/10/blog-post_22.html ), όντας μία από τις πιο ρυπογόνες επιχειρήσεις της Ευρώπης και η πιο ρυπογόνα της χώρας (παράγει πάνω από το 50% των ρύπων ετησίως)…Βλέπετε το οικονομικό κέρδος από τις ΑΠΕ είναι μικρότερο από τις πηγές που χρησιμοποιεί τώρα και όπως επισημαίνουν πολλοί επιστήμονες, κανείς δεν προτίθεται να πληρώσει για το περιβάλλον. Κατά την γνώμη μου, αν η ΔΕΗ είχε επιχειρήσει να αξιοποιήσει έστω και στο ελάχιστο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, δεν θα υπήρχε λόγος να υπάρχουν ιδιώτες ηλεκτροπαραγωγοί και σίγουρα η -πρώην κρατική- επιχείρηση θα ήταν πολύ κερδοφόρα...

Υ.Γ. Διαβάστε και το παρακάτω ενδιαφέρων άρθρο της Ελευθεροτυπίας,με τίτλο: Ρεύμα από «ΔΕΗ γειτονιάς» (http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=16.06.2005,id=9114440 )

Δεντροφύτευση στα Καλύβια Αττικής!*SOS*

On: 23.11.07


Από το http://www.skai.gr/:
Την Κυριακή 25 Νοεμβρίου ο ΣΚΑΪ με το δήμο Καλυβίων προχωρούν στη δεντροφύτευση του δάσους της περιοχής. Σκοπός της περιβαλλοντικής αυτής δράσης είναι να αποκατασταθούν οι καμένες εκτάσεις των Καλυβίων. Συνολικά θα φυτευτούν 10 έως 15 χιλιάδες δέντρα που θα ξαναδώσουν ζωή στο δάσος που τύλιξαν οι φλόγες τον Αύγουστο του 2007.

Στη δεντροφύτευση που θα γίνει στις 10 το πρωΐ συμμετέχουν σχολεία, φορείς του Δήμου Καλυβίων, Οικολογικές Οργανώσεις, Ιδιωτικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και εθελοντές από όλη την Αττική.

Καλούνται οι εθελοντές αν επιθυμούν να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα εργαλεία για την αναδάσωση, όπως σκαλιστήρι, τσάπα ή φτυάρι καθώς τα εργαλεία του δήμου είναι περιορισμένα και δεν είναι δυνατόν να καλύψουν τις ανάγκες όλων των ομάδων.

Σημεία συνάντησης για τους εθελοντές που θα συμμετέχουν στην δεντροφύτευση είναι:

1. Δημαρχείο Καλυβίων και Παιδικός Σταθμός (Περιφερειακή Οδός) [Δείτε το χάρτη].

2. Λεωφόρος Καλυβίων Αναβύσσου - Ολυμπιακό χωριό (4ο χιλιόμετρο Λεωφ. Καλυβίων - Αναβύσσου) [Δείτε το χάρτη].

Τα λεωφορεία θα μεταφέρουν τους εθελοντές από τα σημεία συνάντησης στις περιοχές που θα γίνει η αναδάσωση. Εκτός από την Κυριακή 25 Νοεμβρίου, οι εθελοντές μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από τις 21 έως και τις 24 Νοεμβρίου για την προετοιμασία των περιοχών. Για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Δήμο Καλυβίων στα τηλέφωνα:22990 - 48332, 48665, 47290, 47291.Παράλληλα, συμμετοχή μπορούν να δηλώσουν, φορείς, περιβαλλοντικοί σύλλογοι, σχολεία και άλλοι, στέλνοντας email στη διεύθυνση: anadasosi@skai.gr


Επίσης δείτε και σχετικό βίντεο του ΣΚΑΪ εδω!


Υ.Γ.Συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά στο ραδιόφωνο-τηλεόραση του ΣΚΑΪ για την πρωτοβουλία του αυτή, μαζί με τον δήμο Καλυβίων!!!!

Χριστουγεννιάτικη αλυσίδα αγάπης του Οικολογίου για να σβήσει η φωτιά του καλοκαιριού…

On: 22.11.07

Από το oikologio.gr:Η ομάδα του Οικολογίου θυμάται την καταστροφή. Θέλοντας να δείξουμε στους συνανθρώπους μας πως είμαστε κοντά τους όσο μακριά κι αν είμαστε και προσπαθώντας να απαλύνουμε τις εικόνες της καταστροφής που βίωσαν αυτό το καλοκαίρι, ιδίως τα παιδιά, συγκεντρώνουμε Χριστουγεννιάτικα δώρα για τις περιοχές της Εύβοιας και όχι μόνο. Γιατί θέλουμε να δούμε τα μάτια των παιδιών να γεμίζουν ελπίδα και χαμόγελα και να ξεχάσουν τη φωτιά.

Δείτε αναλυτικά εδώ!

*SOS*ΣΠΕΡΧΕΙΟΣ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ*SOS*

On: 18.11.07



Νερά επικίνδυνα μολυσμένα, νεκρά ψάρια, έλλειψη κάθε ίχνους ζωής, υπερτροφισμός, αγρότες στο νοσοκομείο από δερματικές μολύνσεις. Αυτές είναι οι επιπτώσεις της σημερινής κατάστασης του Σπερχειού ποταμού.
Γιατί συνιστά απειλή η μόλυνση του Σπερχειού;
Η αυξανόμενη μόλυνση των νερών του Σπερχειού ποταμού από χημικά βιομηχανικά απόβλητα, αστικά λύματα, φυτοφάρμακα και λιπάσματα ενέχει σοβαρούς κινδύνους. Από τα νερά του ποταμού Σπερχειού αρδεύονται οι ορυζώνες της Ανθήλης. Συνεπώς η όποια μόλυνση από το ποτάμι μεταφέρεται στα χωράφια, με δυσμενέστατες συνέπειες για την υγεία των καλλιεργητών και εν συνεχεία των καταναλωτών. Και η μόλυνση αυτή μεταφέρεται στις εκβολές του ποταμού και στον Μαλιακό Κόλπο, περιοχή προστατευόμενη και ιδιαίτερης οικολογικής αλλά και οικονομικής αξίας για την ευρύτερη περιοχή της Λαμίας.
Που είναι τα μέτρα προστασίας που αρμόζουν σε μία περιοχή του Δικτύου NATURA 2000;
Μόνο ειρωνικό μπορεί να χαρακτηριστεί το γεγονός ότι η κοιλάδα του Σπερχειού ποταμού εντάσσεται στο Δίκτυο NATURA 2000 ως προστατευόμενη περιοχή! Οι καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά τη θεσμοθέτηση κανόνων του NATURA της περιοχής, αλλά και οι αναθεωρήσεις των ορίων, μετά και τα μεγάλα έργα των οδικών δικτύων, που τέμνουν οριζόντια και κάθετα την κοιλάδα, κάνουν την προστασία λάστιχο. Προκύπτει το τεράστιο πρόβλημα της μόλυνσης, που δεν σχετίζεται με την προστασία της βιοποικιλότητας, που θέλει να εφαρμόσει το Δίκτυο ΝATURA. Η σημασία της βιοποικιλότητας των ειδών είναι προφανής για την οικολογική ισορροπία, τη σταθερότητα και τη λειτουργία του οικοσυστήματος της περιοχής.
Τα ερωτήματα προς την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και τις αρμόδιες υπηρεσίες:
• Ελέγχθηκαν οι βιομηχανικές εγκαταστάσεις, τα ελαιοτριβεία και οι φάρμες, που γειτονεύουν με το Σπερχειό για το αν ρυπαίνουν, και σε ποιο βαθμό, με τα απόβλητά τους τα νερά του ποταμού; • Ελέγχθηκαν οι χωματερές και οι αγωγοί αστικών λυμάτων κατά μήκος της κοίτης των γύρω οικισμών; • Αποδόθηκε στους αγρότες η ευθύνη που τους αναλογεί σε ό,τι αφορά τη ρύπανση με την αλόγιστη χρήση των φυτοφαρμάκων, των λιπασμάτων και τη ρίψη στο ποτάμι των αδειανών συσκευασιών; • Τι μέτρα έχουν ληφθεί για να μην καταντήσει, όπως κατάντησε, ο Σπερχειός, ένας αγωγός λυμάτων και οχετός;
Υ.Γ.Το άρθρο είναι ατόφιο από το in.gr και το βρήκα περιττό να προσέσω το οτιδήποτε...Η κατάσταση μιλάει από μόνη της!Η καταστροφή ενός ακόμα οικοσυστήματος είναι γεγονός...

H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΣΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!

On: 17.11.07

ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ «ΜΑΣ» ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ
Όλοι όσοι ασχολούμαστε με την εικόνα παρακολουθήσαμε από κοντά την καταστροφή σε οικολογικό, ανθρώπινο, οικονομικό, πολιτιστικό επίπεδο.
Την παρακολουθήσαμε αλλιώτικα από άλλες φορές γιατί συνέβη στο σπίτι μας, στα μέρη που γνωρίζαμε, εκεί που μεγαλώσαμε…
Είναι σημαντικό να μην ξεχάσουμε μπαίνοντας στην καθημερινότητά μας αυτό που έγινε φέτος το καλοκαίρι. Για να το εμποδίσουμε να επαναληφθεί όσο περνάει από το χέρι μας.

Η ΙΔΕΑ
Η παραγωγή μιας διαδραστικής ομαδικής έκθεσης φωτογραφίας.
Οι επισκέπτες θα μπορούν να γράφουν τη γνώμη τους, τις σκέψεις τους, τα συναισθήματά τους γύρω από τις φωτογραφίες.
Η κάθε φωτογραφία δεν θα φέρει το όνομα του δημιουργού της, τα ονόματα των φωτογράφων θα αναγραφούν συγκεντρωτικά.

ΤΟ ΘΕΜΑ
Η ελληνική φύση, πριν και μετά την καταστροφή.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Στην έκθεση μπορεί κανείς να φέρει φωτογραφίες (ρεπορτάζ ή και τοπίου) από τις πυρκαγιές, από καμένα τοπία, από τα δάση όπως ήταν πριν την καταστροφή αλλά και φωτογραφίες αναμνηστικές που δείχνουν πως κάθε ένας από τους φωτογράφους έζησε τα μέρη αυτά σε προσωπικό χρόνο, σε ένα πικνίκ, σε μια εκδρομή ή φτιάχνοντας τον πρώτο του χιονάνθρωπο στη Πάρνηθα. Οτιδήποτε θέλετε, αρκεί οι φωτογραφίες να αφορούν τα μέρη που κάηκαν το καλοκαίρι.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
Η συμμετοχή είναι εθελοντική. Ο κάθε φωτογράφος επιλέγει τις φωτογραφίες του.
ΥΛΙΚΟ ΕΚΤΥΠΣΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ
Χαρτί αφίσας ή φωτοτυπίας. Οποιοδήποτε άλλο υλικό είναι δεκτό με δική σας ευθύνη μιάς και οι φωτογραφίες μπορεί να καταστραφούν από τις παρεμβάσεις των θεατών. Ο κάθε φωτογράφος επιβαρύνεται το κόστος της εκτύπωσης και τη φροντίδα για τη μεταφορά και τοποθέτησή τους.
Αριθμός φωτογραφιών από 1 έως 5. Μέγεθος ελεύθερο.

ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η έκθεση θα στεγαστεί στη Δημοτική Αγορά της Κυψέλης Φωκίωνος Νέγρη 42, από 10 μέχρι 17 Δεκεμβρίου 2007.
(φωτογραφίες χώρου διαθέσιμες στα mail επικοινωνίας).

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Ο κάθε φωτογράφος θα φέρει και θα τοποθετήσει ο ίδιος τις φωτογραφίες του, τη Δευτέρα 10 και Τρίτη 11 Δεκεμβρίου από 07:00 μέχρι 20:00.
(σημ. επιθυμώντας και έχοντας σχεδόν εξασφαλίσει τηλεοπτική κάλυψη της ανάρτησης των έργων, είναι σημαντικό να υπάρχει παρουσία όσο το δυνατόν περισσότερων συμμετεχόντων νωρίς το πρωί, για να κοινοποιηθεί η προσπάθεια μέσω πρωινών ενημερωτικών εκπομπών, του είδους «Πρώτη Γραμμής ΝΕΤ)

Προσοχή!!! Δεν θα υπάρξουν άλλες ημέρες για την τοποθέτηση των έργων.

ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης θα οργανωθούν συζητήσεις για τις πυρκαγιές, τα δάση και το περιβάλλον, με τη συμμετοχή περιβαλλοντολόγων και πολιτών.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση παρακαλώ επικοινωνήστε με τα παρακάτω emails:
Στεφανία Μιζάρα: mizar@otenet.gr
Αθηνά Καζολέα: akazolea@yahoo.co.uk

Ομάδα Διοργάνωσης
Αθηνά Καζολέα
Νικάνδρη Κουκουλιώτη
Μαριλένα Σταφυλίδου
Λουίζα Γκουλιαμάκη
Στεφανία Μιζάρα


Υ.Γ.Το παραπάνω κείμενο το έλαβα με e-mail και το βρήκα πολύ ενδιαφέρον...γι αυτό όσοι πιστοί προσέλθετε!

doogle.gr - H "οικολογική" ελληνική όψη της Google!

On: 13.11.07

Παρακάτω σας παραθέτω κομμάτι από ένα post, όπως δημοσιεύτηκε, σε ένα ελληνικό forum:
"Μια νέα ΕΛΛΗΝΙΚΗ μηχανή αναζήτησης , με την υποστήριξη της Google , γίνεται 'εργαλείο' ώστε να συντελέσει ο καθένας μας από λίγο στο να βελτιωθεί κάπως το μέλλον μας...
Η μηχανή λέγεται http://www.doogle.gr/ (αντί για Google) , και το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η μαύρη οθόνη και τα γκρι γράμματα. Το μαύρο χρώμα οθόνης κυριαρχεί , και έχει αποδειχθεί ότι η ενέργεια που χρειάζεται μια οθόνη να απεικονιστεί σαν μαύρη είναι πολύ λιγότερη από την ενέργεια που χρειάζεται η οθόνη για να απεικονισθεί σαν άσπρη (κλασσικό google).
Στη διαπίστωση αυτή έφθασαν πολλές έρευνες που θα βρείτε στο τμήμα "σχετικά" της doogle.gr Όλοι εμείς , το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι αντί για google.gr να χρησιμοποιούμε Doogle.gr.
Επιπρόσθετα , το http://www.doogle.gr/ προσφέρει μια μοναδική δυνατότητα "αναζήτησης" σε πολλαπλά παράθυρα (Multi Doogle) , όπου μπορείτε να εκτελείτε ως και 4 αναζητήσεις σε μία οθόνη. Φυσικά , πατώντας το σχετικό link των αποτελεσμάτων αναζήτησης , αυτά εμφανίζονται στο συγκεκριμένο παράθυρο της ίδιας οθόνης , χωρίς να χάνεται τα υπόλοιπα αποτελέσματα σας!
Υιοθετήστε το Doogle , στηρίξτε την Ελληνική Προσπάθεια , και συμβάλετε σε ένα καλύτερο μέλλον. Για παρατηρήσεις , σχόλια , αλλά και προτάσεις , μπορεί ο καθένας σας να στείλει email στον διαχειριστή της ιστοσελλίδαςmailto:webmaster@doogle.gr Just change G with D and here you go?.. "
Υ.Γ.Πραγματικά τον τελευταίο καιρό η ευαισθησία της κοινωνίας σε σχέση με περιβαλλοντικά θέματα έχει αφυπνιστεί(ειδικά και μετά τις φονικές πυρκαγιές του καλοκαιριού)...Ας ευχηθούμε όλοι, το φαινόμενο αυτό να συνεχιστεί και να μην "ξεφουσκώσει" με τον καιρό, όπως και τόσα άλλα!

Ασε το αμάξι σπίτι!Προτίμησε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!(ΜΕΡΟΣ 2ο)

On: 12.11.07



Πέρα από τα μέσα σταθερής τροχιάς σε κάθε πόλη της Ελλάδας υπάρχει ανεπτυγμένο δίκτυο αστικών λεωφορειακών γραμμών και ΚΤΕΛ...Συγκεκριμένα στην Αθήνα λειτουργεί και το τρόλεϊ (Η.Λ.Π.Α.Π.), το οποίο αποτελεί ένα αξιόπιστο μέσο μεταφοράς σε πάρα πολλές περιοχές κυρίως του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά. Συχνά δρομολόγια και γρήγορη πρόσβαση σε κομβικά σημεία της πόλης, συνθέτουν ένα πολύ ευνοϊκό τοπίο για την χρήση αυτού του μέσου. Το συνολικό δίκτυο, που καλύπτει ο Η.Λ.Π.Α.Π. είναι έκτασης 349 χιλιομέτρων με 22 γραμμές στην περιοχή Αθηνών-Πειραιώς. Διανύει ετησίως 12 εκατομμύρια χιλιόμετρα, προσφέροντας 100 εκατομμύρια θέσεις επιβατών και μεταφέροντας 80 εκατομμύρια επιβάτες.
Τα συμβατικά (δηλαδή όχι ηλεκτροκίνητα) λεωφορεία, αποτελούν το πιο διαδεδομένο μέσο μαζικής μεταφοράς. Συγκεκριμένα η Ε.ΘΕ.Λ. στην Αθήνα εξυπηρετεί 317 λεωφορειακές γραμμές και καθημερινά εκτελεί 14.500 δρομολόγια, μεταφέροντας 1.300.000 επιβάτες. Καλύπτει ετησίως ανάγκες 350 εκατομμυρίων αστικών μετακινήσεων και διανύει 100 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Στην Θεσσαλονίκη ο Ο.Α.Σ.Θ. μέσω 68 λεωφορειακών γραμμών, εξυπηρετεί 150.000.000 επιβάτες τον χρόνο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πλέον οι οργανισμοί συγκοινωνιών έχουν εξοπλιστεί με οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, τα οποία ανακουφίζουν σημαντικά από ρύπους τα πολύπαθα κέντρα των αστικών κέντρων. Αξιοσημείωτο είναι πως στον Βόλο, κυκλοφορεί αστικό λεωφορείο, το οποίο καίει φυτικό λάδι, με μία μικρή τροποποίηση στον κινητήρα του. Πατέντα που κατοχύρωσε Έλληνας και στην Γερμανία ειδικά, έχει εφαρμοστεί σε αρκετές περιπτώσεις...
Πάντως, πρέπει να σκεφτούμε στα σοβαρά να αφήσουμε το αμάξι μας στο σπίτι και να μετακινηθούμε με μέσα μαζικής μεταφοράς, και για το περιβάλλον, γιατί δεν εκπέμπουμε ρύπους με το αυτοκίνητό μας, αλλά και για την τσέπη μας και την προσωπική μας ηρεμία. Με την τιμή της βενζίνης στα ύψη, γλιτώνουμε πολλά χρήματα κάθε χρόνο, ενώ με το λεωφορείο δεν έχουμε να αγχωθούμε για το που θα βρούμε πάρκινγκ. Όμως κάποιοι πιστεύουν πως μπορούν να τα παραβλέψουν όλα αυτά, γιατί θεωρούν πως γλιτώνουν χρόνο και φτάνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους. Κάνουν, μεγάλο λάθος!Γιατί σε ένα μποτιλιαρισμένο κέντρο, αν δεν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, το αμάξι κάνει την ίδια ώρα να φτάσει με το λεωφορείο, ενώ αν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, η πλάστιγγα γέρνει σαφέστατα υπέρ του λεωφορείου..γι αυτό δημιουργήθηκαν άλλωστε οι λωρίδες αυτές. Ας αψηφίσουμε οποιεσδήποτε μεμονωμένες αντιξοότητες,όπως αργοπορία ορισμένων δρομολογίων κλπ και ας αφήσουμε το αμάξι στο σπίτι...


ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ(!) ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

Ασε το αμάξι σπίτι!Προτίμησε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!(ΜΕΡΟΣ 1ο)

On: 3.11.07


Πόσες φορές έχετε ξυπνήσει το πρωί και έχετε αγανακτήσει ,γιατί η κίνηση μέχρι την δουλειά σας είναι αφόρητη;Πόσες φορές έχετε σκεφτεί να αλλάξετε πόλη, γιατί η κίνηση είναι ανυπόφορη;Μιλάω και για πολλές ελληνικές πόλεις της περιφέρειας, που έχουν γίνει χειρότερες από Αθήνα και Θεσσαλονίκη…
Έχετε σκεφτεί να αφήσετε το ΙΧ σας στο σπίτι και να πάρετε κάποιο Μέσο Μαζικής Μεταφοράς;Έχετε ποτέ αναλογιστεί τα άλματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στα Μ.Μ.Μ.;Το ΜΕΤΡΟ είναι το πιο γρήγορο μέσο μετακίνησης αυτή την στιγμή στην Αττική, μεταφέροντας 580.000 επιβάτες ημερησίως,οι οποίοι αναμένεται να αυξηθούν με τις προεκτάσεις που πρόκειται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2012.Το μετρό αυτή την στιγμή διαθέτει 2 γραμμές.Την γραμμή «Αγ. Αντώνιος-Αγ.Δημήτριος»,συνδέοντας το Περιστέρι με το Σύνταγμα σε 10 λεπτά και το Μπραχάμι με το Σύνταγμα σε λιγότερο από 10 λεπτά…Επίσης υπάρχει και η γραμμή «Αιγάλεω-Εθν.Άμυνα-Αεροδρόμιο», συνδέοντας το Αιγάλεω με το Σύνταγμα σε λιγότερο από 10 λεπτά και το αεροδρόμιο από το κέντρο σε λιγότερο από μισή ώρα.Στο άμεσο μέλλον αυτές οι γραμμές θα ολοκληρωθούν, συνδέοντας το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο σε λιγότερο από 1 ώρα και το Περιστέρι με το Ελληνικό και την Γλυφάδα σε χρόνους που δεν δύναται να επιτευχθούν με άλλο μέσο.Επίσης στο άμεσο μέλλον θα λειτουργήσει και το μετρό στην πόλη της Θεσσαλονίκης, που αναμένεται να λύσει το τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημά της.
Στην Αθήνα υπάρχει η γραμμή του ΗΣΑΠ που συνδέει τον Πειραιά με την Κηφισιά σε 51 λεπτά και τον Πειραιά με το Ολυμπιακό Στάδιο(στάση Ειρήνη) σε 41,5 λεπτά. Μεταφέρει καθημερινά 450.000 επιβάτες, συνδέοντας τα βόρεια και τα νότια προάστια της πόλης μεταξύ τους και με το κέντρο.
Στην Αθήνα λειτουργεί από το 2004 το Τραμ, που μεταφέρει καθημερινά 60.000 επιβάτες, με μόλις 7,5-10 λεπτά αναμονής για κάθε συρμό, ενώ παράλληλα βελτιώνονται οι χρόνοι μεταβίβασης από το Σύνταγμα προς το Φάληρο, την Γλυφάδα και σύντομα την Βούλα και αντίστροφα…Παράλληλα γίνονται προσπάθειες λειτουργίας δικτύων τραμ σε Καλαμάτα, Λάρισα, Βόλο, Πάτρα, Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη, χωρίς αποτέλεσμα μέχρι στιγμής.
Ο προαστιακός σιδηρόδρομος, ξεκίνησε ουσιαστικά σαν μία ιδέα ένωσης των προαστίων της Αθήνας με ένα εξ’ ίσου γρήγορο, αλλά υπέργειο «μετρό», το οποίο θα πηγαίνει γρήγορα και θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνητους συρμούς. Πλέον μπορούμε να πούμε πως αυτή η προσπάθεια έχει πετύχει και στο άμεσο μέλλον, ο προαστιακός θα ξεπεράσει τα όρια του νομού Αττικής και θα συνδέει το Ξυλόκαστρο,την Κόρινθο,την Θήβα, την Χαλκίδα και τους ενδιάμεσους σταθμούς, με το αεροδρόμιο, το λιμάνι του Λαυρίου και το κέντρο της Αθήνας, με γρήγορα και πολύ τακτά δρομολόγια.
Όλα τα παραπάνω μέσα σταθερής τροχιάς είναι φιλικά προς το περιβάλλον, από την στιγμή που λειτουργούν αποκλειστικά με ηλεκτρικό ρεύμα,σε αντίθεση με τα άκρως ρυπογόνα αυτοκίνητα, ενώ ένα ακόμα πλεονέκτημα, είναι πως η πορεία τους δεν παρεμποδίζεται καμία στιγμή από άλλους παράγοντες, κάτι που σημαίνει πως ο καθένας μπορεί να υπολογίσει την ακριβή ώρα που θα φτάσει στον προορισμό του. Τελικά, μήπως αξίζει να το ξανασκεφτείς;

Chemtrails!ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ...

On: 1.11.07


Οι περισσότεροι από μας κοιτάζοντας τον τελευταίο καιρό στον ουρανό, θα έχουν παρατηρήσει αεροπλάνα -χωρίς διακριτικά- να πετούν και να αφήνουν πίσω τους μία λευκή ουρά...Περί τίνος πρόκειται?Μας ρίχνουν χημικά?Ελέγχουν τον καιρό?Πριν μερικές μέρες διάβασα σε ένα άλλο blog μία ενδιαφέρουσα ανάλυση για το θέμα (βλ. εδώ).Επίσης στο ίδιο blog ( http://ithilien.pblogs.gr/) έχουν γίνει δύο αναρτήσεις με σχετικά δημοσιεύματα στον ελληνικό τύπο (βλ. εδώ) και με φωτογραφίες που σχετίζονται με τα chemtrails (βλ. εδώ)...Παράλληλα έχει δημιουργηθεί ελληνικό blog που σχετίζεται με το θέμα ( http://enouranois.blogspot.com/).Το διάστημα που μας πέρασε έχει γίνει σχετική ερώτηση στην Ευρωβουλή για το θέμα των chemtrails από έναν Ολλανδό ευρωβουλευτή και δεν έλαβε κάποια πειστική απάντηση...Καθημερινά πληθαίνουν οι φωνές στο διαδίκτυο που ζητούν μιαν απάντηση. Μια απλή αναζήτηση μέσω google ή στο youtube θα σας πείσει. Οι πύλες του ανεξήγητου στο alter ασχολήθηκαν με το θέμα το προηγούμενο Σάββατο, ενώ και αμερικάνικα δίκτυα έχουν αναφερθεί στο θέμα...Όμως καμία οικολογική οργάνωση δεν έχει δραστηριοποιηθεί πάνω στο θέμα και καμία ικανοποιητική απάντηση δεν έχει δοθεί σχετικά με το θέμα!ΓΙΑΤΙ;

Επισκέψεις από 28/6/07...