Ασε το αμάξι σπίτι!Προτίμησε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!(ΜΕΡΟΣ 2ο)

On: 12.11.07



Πέρα από τα μέσα σταθερής τροχιάς σε κάθε πόλη της Ελλάδας υπάρχει ανεπτυγμένο δίκτυο αστικών λεωφορειακών γραμμών και ΚΤΕΛ...Συγκεκριμένα στην Αθήνα λειτουργεί και το τρόλεϊ (Η.Λ.Π.Α.Π.), το οποίο αποτελεί ένα αξιόπιστο μέσο μεταφοράς σε πάρα πολλές περιοχές κυρίως του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά. Συχνά δρομολόγια και γρήγορη πρόσβαση σε κομβικά σημεία της πόλης, συνθέτουν ένα πολύ ευνοϊκό τοπίο για την χρήση αυτού του μέσου. Το συνολικό δίκτυο, που καλύπτει ο Η.Λ.Π.Α.Π. είναι έκτασης 349 χιλιομέτρων με 22 γραμμές στην περιοχή Αθηνών-Πειραιώς. Διανύει ετησίως 12 εκατομμύρια χιλιόμετρα, προσφέροντας 100 εκατομμύρια θέσεις επιβατών και μεταφέροντας 80 εκατομμύρια επιβάτες.
Τα συμβατικά (δηλαδή όχι ηλεκτροκίνητα) λεωφορεία, αποτελούν το πιο διαδεδομένο μέσο μαζικής μεταφοράς. Συγκεκριμένα η Ε.ΘΕ.Λ. στην Αθήνα εξυπηρετεί 317 λεωφορειακές γραμμές και καθημερινά εκτελεί 14.500 δρομολόγια, μεταφέροντας 1.300.000 επιβάτες. Καλύπτει ετησίως ανάγκες 350 εκατομμυρίων αστικών μετακινήσεων και διανύει 100 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Στην Θεσσαλονίκη ο Ο.Α.Σ.Θ. μέσω 68 λεωφορειακών γραμμών, εξυπηρετεί 150.000.000 επιβάτες τον χρόνο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πλέον οι οργανισμοί συγκοινωνιών έχουν εξοπλιστεί με οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, τα οποία ανακουφίζουν σημαντικά από ρύπους τα πολύπαθα κέντρα των αστικών κέντρων. Αξιοσημείωτο είναι πως στον Βόλο, κυκλοφορεί αστικό λεωφορείο, το οποίο καίει φυτικό λάδι, με μία μικρή τροποποίηση στον κινητήρα του. Πατέντα που κατοχύρωσε Έλληνας και στην Γερμανία ειδικά, έχει εφαρμοστεί σε αρκετές περιπτώσεις...
Πάντως, πρέπει να σκεφτούμε στα σοβαρά να αφήσουμε το αμάξι μας στο σπίτι και να μετακινηθούμε με μέσα μαζικής μεταφοράς, και για το περιβάλλον, γιατί δεν εκπέμπουμε ρύπους με το αυτοκίνητό μας, αλλά και για την τσέπη μας και την προσωπική μας ηρεμία. Με την τιμή της βενζίνης στα ύψη, γλιτώνουμε πολλά χρήματα κάθε χρόνο, ενώ με το λεωφορείο δεν έχουμε να αγχωθούμε για το που θα βρούμε πάρκινγκ. Όμως κάποιοι πιστεύουν πως μπορούν να τα παραβλέψουν όλα αυτά, γιατί θεωρούν πως γλιτώνουν χρόνο και φτάνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους. Κάνουν, μεγάλο λάθος!Γιατί σε ένα μποτιλιαρισμένο κέντρο, αν δεν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, το αμάξι κάνει την ίδια ώρα να φτάσει με το λεωφορείο, ενώ αν υπάρχουν λεωφορειολωρίδες, η πλάστιγγα γέρνει σαφέστατα υπέρ του λεωφορείου..γι αυτό δημιουργήθηκαν άλλωστε οι λωρίδες αυτές. Ας αψηφίσουμε οποιεσδήποτε μεμονωμένες αντιξοότητες,όπως αργοπορία ορισμένων δρομολογίων κλπ και ας αφήσουμε το αμάξι στο σπίτι...


ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ(!) ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

2 σχόλια on "Ασε το αμάξι σπίτι!Προτίμησε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!(ΜΕΡΟΣ 2ο)"

avakas είπε...

που να παρουν λεωφορειο οι καημενοι... αμαξι αααααμαξι,αααμαξι και καβλωνουν...μαλακες ολοι....

λοιπον λεω να καταργησουμε τους φορους και να βαλουμε ηλεκτρονικα διοδια παντου!! και πανακριβα, να δεις που παλι αμαξια θα παιρνουν και θα εχει εσοδα το κρατος και θα γλιτωσουμε και απο την φοροδιαφυγη!!

Ανώνυμος είπε...

Και οταν τα χρησιμοποιουμε τα παρακατω συμβαινουν ουκ ολιγες φορες....

Σημερα 06 ιουλιου 2009 07:51 κορινθος Ανω Λιοσια,
1. υπηρχε μια αμαξοστοιχια με μονο 2 αμαξες και εκτος του οτι πηγα ορθιος μεχρι την Αθηνα πηγα και στριμωγμενος σαν σαρδελα σε σαρδελοκουτι.
2.το απογευμα 06 ιουλιου 2009 και στο δρομολογιο ανω Λιοσια κορινθος 18:19 επιβιβαστηκα παλι σε 2 αμαξων αμαξοστοιχια και εκει πλεον χωρις κλιματισμο και ΠΑΛΙ ορθιος μεχρι την Κινετα.
3. Ελεγκτες μπηκαν κατα την διαδρομη για ελεγχο εισητηριων και αναρωτηθηκα γιατι επρεπε να δειξω το εισητηριο μου αφου η στοιχειωδης εξυπηρετηση δεν υπηρχε.


Παναγιώτης Ντάγκαλος κορινθος (υπαρχει και φωτο προς αποδειξη της καταστασης)

Επισκέψεις από 28/6/07...